رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟ ۵ ماده غذایی که مصرف منظم آنها به افزایش هوش کمک می‌کند ویزیت‌های نجومی روانشناسان | از ۳۵۰ هزارتومان تا ۲ میلیون تومان!
سرخط خبرها

۱۹ تُن ماکارونی در مشهد توقیف شد

  • کد خبر: ۱۰۸۳۴۱
  • ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱
۱۹ تُن ماکارونی در مشهد توقیف شد
حدود ۱۹ تُن ماکارونی تولیدقبل که در حال بسته بندی با قیمت جدید بود در مشهد توقیف شد.

به گزارش شهرآرانیوز، کارشناس مسئول بازرسی و نظارت سازمان صنعت معدن و تجارت گفت: یک محموله ۱۵ تنی از ماکارونی تولید قبل به قیمت قبل هر بسته هشت هزار و ۶۰۰ تومان از یک منزل مسکونی با همکاری سربازان گمنام ناحیه بلال مشهد کشف و ضبط شد.

بخشعلی بیاتی افزود: ارزش این محموله به قیمت روز هر بسته ۲۴ هزار تومان حدود ۴۸۰ میلیون تومان است که محتکر قصد داشت این بسته‌های ماکارونی را به قیمت روز بفروشد، اما با تلاش بازرسان از کسب مال نامشروع ۳۲۰ میلیون تومانی محتکر جلوگیری و فرد متخلف به دادسرا معرفی شد.

کارشناس مسئول نظارت بر کالا و خدمات سازمان صنعت معدن و تجارت خراسان رضوی همچنین گفت: ۲۷۰ کارتن ۲۰ عددی ماکارونی به وزن سه هزار و ۷۸۰ کیلوگرم نیز  از یک منزل مسکونی واقع در خیابان مطهری شمالی در مشهد کشف شد.

عباس اخوان گفت: این بسته‌های ماکارونی مربوط به تولید قبل هر بسته (هشت هزار و ۶۰۰ تومان) بود که فرد خاطی قصد داشت آن‌ها را به قیمت جدید به بازار عرضه کند، اما با همکاری نیرو‌های اطلاعات سپاه محموله کشف و فرد متخلف به مقامات قضایی معرفی شد.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->